5 Ocak 2015 Pazartesi

MAC - Keepshakes/Smokey Eyes Far Paleti

Herkese merhaba!! Son yazımda Mac'in yılbaşı koleksiyonundan iki parça ürün aldığımı ve bunlardan birinin de sekizli far paleti olduğundan bahsetmiştim. İşte bugünün konusu Mac'in Keepshakes isimli koleksiyonuyla piyasa sunduğu sekizli far paletlerinden biri olan Somkey Eyes palet.


Öncelikle söylemeliyim ki paletin ambalajı çok çok şık. Koleksiyonda üç tane sekizli far paleti var, bunların biri siyah biri gri biri de beyaz ve her birinin içinde farklı konseptlerde oluşturulan sekiz adet renk mevcut. Benim elimde bulunan ise beyaz olanı.








Paketin içinden bir de ufak, çift taraflı fırça çıkıyor ama uygulamada ne kadar başarılı olduğu tartışmaya açık. Ben sadece yanımda fırça taşıyamadığım zaman ya da makyajımı yaptıktan sonra ufak dokunuşlarla tamamlamak için 2-3 kere kullandım.









İçindeki farlardan da kısa kısa bahsetmem gerekirse;
(Soldan sağa)

-Fancy Dress: Mat yapılı, pembe alt tonu olan krem renkli bir far. Dağıtması oldukça kolay ama pigmentasyonu çok kuvvetli değil. Far bazı üzerine renk eşitlemek konusunda başarılı. Genelde bu amaçla ve kaş altımı aydınlatma için kullanıyorum.

-Kid: Bu da mat yapılı, paletin içinde soğuk gibi gözükse de aslında tende sıcak tonlu olan açık kahverengi bir far. Ancak pigmentasyon konusunda başarısız. Ama yoğunluğu arttıracak şekilde üst üste uygulama yaptığınıza çok hoş ve hafif bir geçiş rengi elde ediyorsunuz. Orta tonlu kaş rengine sahip olanlar için de kaş doldurmak için güzel duracak bir renk.

-Honey Lust: Çok çok güzel bronz şeftali bir renk. Mat değil hatta simli bile denilebilir ama asla rahatsız edici değil. Tek seferde rengini veren bir pigmentasyonu var. Islak kullanımda iyice göz alıcı oluyor. Palette en sevdiğim renklerden biri. Bence eşi zor bulunacak renklerden biri.

-Satin Taupe: Palette en sevdiğim bir diğer far da bu. Taupe tonlarına bayıldığım için mi bilmem elim en çok bu fara gidiyor. Öncelikle pigmentasyonu çok iyi. Rengi palettekinin aynı şekliyle elde ediyorsunuz. Mat yapılı değil, tam dozunda bir parlaklığı var. Honey Lust gibi simli değil, duochrome yapıda diyebilirim. Işığa göre rengi daha açık ya da koyu görünebiliyor. Sür çık tarzda bir far, ayrıca yapısı yumuşacık. 

-Forgery: Bu da ışıltılı, soğuk tonlu beyaz gümüş bir renk. Pigmentasyonu güzel, yumuşak yapılı. Göz pınarı aydınlatması için kullanıyorum. Olmazsa olmaz bir far değil.

-Divine Rule: Satin Taupe'a yakın bir renk, daha kahverengi ağırlıklı versiyonu diyebiliriz. Soğuk tonlu bir gri, içinde kahverengi ışıltılar var. Bu far da favorilerimden biri. Işıltısı sadece ışıkta fark ediliyor ve hem günlük hem de gece makyajlarında kullanılabilecek bir renk.

-Noble Spirit: Paletteki mat renklerden biri. Koyu kahverengi olan bu far sert ve nasıl tarif ederim bilmiyorum ama kuru yapıda. Pigmentasyonu çok zayıf, fırçaya çok zor geliyor. Sadece kirpik dibimi belirginleştirmek için bazen de gözün katlanma bölgesini birazcık daha koyultmak için kullanıyorum. Koyultmak diyorum ama asla paletteki o kopkoyu rengi vermediğini de tekrar belirtiyorum.

-Carbon: Mac'in meşhur simsiyah farı. Mat yapılı ama bana kalırsa simsiyah değil ama yoğun uygulandığında simsiyah oluyor. Dumanlı göz makyajı için de kirpik dibine eyeliner olarak kullanmak için de kullanılabilir bir renk. Siyah far arayanlara tavsiye edebileceğim bir renk. Mac'in kalıcı farlarından biri.




Son olarak farların swatchları da bu şekilde. Soldan sağa; Fancy Dress, Kid, Honey Lust, Satin Taupe, Forgery, Divine Rule, Noble Spirit ve Carbon.


Mac'in yılbaşı koleksiyonu hala mağazalarda satışta. Bu tarzda renkler arayanlara tavsiye edeceğim bir palet. Bir sonraki yazıya kadar kendinize çok iyi bakın :)


1 yorum:

  1. Merhaba canım, güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık. Blogunu takibe almak isterdim ama izleyici gadgeti eklememişsin. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil